Select Page

Parisienne Walkways – Gary Moore

21.08.2021 | Cover

Sheets: https://www.musicnotes.com/l/grNMF

Parisienne Walkways ist ein Lied des Gitarristen Gary Moore , das im Mai 1979 Platz 8 der britischen Single-Charts erreichte . Das Lied ist auf Moores Album Back on the Streets zu finden und ist gesungen von Thin Lizzy Frontmann Phil Lynott der zusammen mit Moore das Lied geschrieben hat. 1981 hat Gary Moore den Song zusammen mit der Band von Greg Lake live gespielt:

The Song is composed by Gary Moore and Phil Lynott.

Die Piano Version von mir ist natürlich etwas ruhiger aber ich bin ein grosser Fan von Gary Moore’s Harmonik und Melodik. Just Music……

Enjoy listening and have Fun playing it

——————————————————

My YouTube Channel

My Online Shop: https://wp.me/P8s2jt-8

Thank you for listening to my Music!

arranged and performed by Dietmar Steinhauer

Find me on Spotify, Apple Music and Amazon and all socialmedia

The ultimate Audio Experience you get at soundcloud.com

All my Sheets available at http://www.tastenland.de

My Online-Pianoschool with all my Tutorials http://www.dietmarsteinhauer.com

P.S.: I love playing Piano for you!

Here are two Songs from my latest Album “Serenade Project – Shadowland”

When the Darkness calls to hear in the best Quality at soundcloud.com

Das zweite Video zeigt Hilmar und mich während der Proben und bei den Aufnahmen.

Der zweite Song ist das wunderbare Waterfalls, ein Stück zum relaxen und einfach loslassen.

Aber Vorsicht: das Stück ist lang, sehr lang….. fast 25 Minuten

Zum Schluss noch ein Lied das ich für das nächste Serenade Project Album ausgesucht habe. Das Stück ist schon zwei Jahre alt, ich fange jetzt an es für Drums und Piano zu arrangieren. Nur hier könnt ihr jetzt die Ursprungsversion hören. Ich mag es sehr….


Finally, a song that I have chosen for the next Serenade project album. The piece is already two years old, I am now starting to arrange it for drums and piano. Only here can you now hear the original version. I really like it….

Without Music – Life would be a Mistake

0 Comments

Submit a Comment